Hilde Lillejord

LPO Lillehammer ansetter

LPO har en stolt tradisjon og er et av landets ledende arkitektkontorer med bred virksomhet i Oslo, Lillehammer, Svalbard og Sverige. Grunnet økt oppdragsmengde på Lillehammer trenger vi å styrke laget med flere medarbeidere. Vi er både på utkikk etter erfarne og nyutdannede arkitekter.

Vi har lyst og trivelig kontor sentralt på Stortorget på Lillehammer.

Våre prosjekter spenner bredt geografisk og størrelsesmessig med oppdragsgivere fra både offentlig og privat sektor. For tiden jobber vi med boligprosjekter, områdeutvikling, utstillinger, publikumsbygg, reiseliv og kontor både i og utenfor Lillehammer.

Stilling 1:

Vi ser etter deg som har minimum 5 års erfaring og er lysten på nye omgivelser. Du bør ha opparbeidet deg solid kompetanse innenfor alle faser av et byggeprosjekt med god kontroll og oversikt i alle ledd av en prosjekterings- og byggeprosess. Du evner å motivere og lede et team på en god måte, samtidig som du ikke går av veien for å tidvis jobbe selvstendig med et mindre prosjekt. Du er gjerne dreven på detaljering og beskrivelser. Vi vil legge vekt på gjennomføringsevne og ønske om å ta ansvar og lede prosjekter.

Kvalifikasjoner:

• Master i arkitektur
  • Minimum 4-6 års erfaring
  • Prosjekterings- og byggesakserfaring
  • Prosjekteringserfaring i Revit
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Analytisk og strukturert
  • Gode kommunikasjon og samarbeidsevner

Stilling 2:

Du er nyutdannet arkitekt med sterke formgivningsevner og visualiseringskompetanse. Du er strukturert, fleksibel, og setter deg raskt inn i nye prosjekter og oppgaver. Evne til å tenke konseptuelt og jobbe godt i team er viktig. Den rette kandidaten vil også kunne lede mindre prosjekter selvstendig.

Kvalifikasjoner:

• Master i arkitektur
  • 0-4 års erfaring
  • Prosjekteringserfaring i Revit
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Analytisk og strukturert
  • Gode kommunikasjon og samarbeidsevner

Som ansatt på vårt kontor på Lillehammer blir du en av åtte ansatte med varierte arbeidsoppgaver og mye ansvar. Du vil også ha tett samarbeid med vårt hovedkontor i Oslo med over hundre andre trivelige kolleger. I tillegg har vi et kontor i Longyearbyen på Svalbard hvor det for tiden er tre ansatte.

Har du spørsmål, ta kontakt med vår kontorleder på Lillehammer: Ørjan Høyer Farstad, mobil: 992 90 743 eller epost: of@lpo.no

Søknad merkes: Arkitekt Lillehammer og sendes til HR-ansvarlig Pirill Steinslien, pos@lpo.no snarets mulig.