Hilde Lillejord

LPO arkitekter søker daglig leder

LPO er i vekst og søker en ny daglig leder som kan bygge bedriften i en ny fase. Vi har en stolt tradisjon og er et av landets ledende arkitektkontorer med bred virksomhet i Oslo, Lillehammer, Svalbard og Sverige.

LPO er en dedikert, engasjert og proff gjeng, motivert av oppdragene og av eierskapsmodellen som gir ansatte rett til eierskap i bedriften. Vår visjon er å skape arkitektur for et godt liv. Bærekraftige bygg, miljømessig utforming i landskapet og arkitektur for livsløp er viktige verdier.

– Vi ser etter en person som er visjonær, åpen og tydelig og ha solid erfaring i å lede et kompetansemiljø på høyt nivå. Det trenger ikke å være en arkitekt, men personen må brenne for og forstå betydningen av arkitekturens rolle og hvordan komplekse prosjekter utvikles, forklarer Lars Haukeland, styreleder og partner i LPO.

– LPO skal være et av de mest attraktive arkitektkontorene i Norge, derfor søker vi en leder som kan være vår ambassadør internt og eksternt, i en fase der organisasjonen profesjonaliseres og profilen styrkes, sier Haukeland.

Se full fullstendig utlysning og søk på stillingen her: https://www.headvisor.no/ledige-stillinger/178952-lpo-arkitekter-soeker-visjonaer-leder

Våre prosjekter spenner fra det innadvendte utstillingsrommet til de store byplanene. Her er et lite utvalg av våre pågående prosjekter.